Педагогічний колектив колегіуму постійний учасник Міжнародних виставок «Інноватика в освіті України», «Сучасні заклади освіти України».

Впровадження моделі розвивального середовища для самореалізації обдарованих дітей у Житомирському міському колегіумі
Педагогічний колектив Житомирського міського колегіуму системно працює з обдарованими дітьми, створюючи всі належні умови для самореалізації і самоствердження особистості учня впродовж життя. Ефективність даної системи є прогнозованим результатом та основою розвитку колегіуму.
Саме тому з 2008 року у колегіумі розпочато впровадження інноваційного проекту «Впровадження моделі розвивального середовища для самореалізації обдарованих дітей у Житомирському міському колегіумі». Проект забезпечує інноваційну педагогічну діяльність, що реалізується через:
- удосконалення системи управління;
- постійну модернізацію структури управління;
- удосконалення змісту навчання;
- інформатизацію діяльності колегіуму (проведення різних наукових і науково-методичних заходів: майстер-класів, тренінгів, круглих столів, аналітичних зрізів, використання ІКТ);
- соціально-психологічне забезпечення;
- професійний розвиток і саморозвиток педагогічних працівників колегіуму;
- удосконалення виховного процесу.
Досягнуті результати:
- Підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
- Створення комфортних умов для розвитку та самореалізації особистості учителя та учня.
- Підвищення рівня фахової майстерності педагогів.
- Розробка науково-методичних посібників з досвіду роботи з обдарованими учнями.
Проект «Впровадження моделі розвивального середовища для самореалізації обдарованих дітей у Житомирському міському колегіумі» (автор проекту заступник директора колегіуму Н.М.Стойкова), представлений на Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2012» та відзначений Срібною медаллю у номінації «Інноваційні технології виявлення, навчання і підтримки розвитку обдарованої молоді».