Посилення протипожежного захисту колегіуму у весняно-літній період 2018 року

Управління освіти Житомирської міської ради
Житомирський міський колегіум
НАКАЗ
30.03.2018р.
|
Житомир |
№ _______ |
Про посилення протипожежного захисту колегіуму у весняно-літній період 2018 року |
|
На виконання Законів України «Про охорону праці», «Про пожежну безпеку», наказу управління освіти Житомирської міської ради від 29.03.2018р. № 119 «Про посилення протипожежного захисту закладів освіти у весняно-літній період 2018 року» та з метою дотримання і забезпечення безпечних умов перебування для учасників освітнього процесу в колегіумі, збереження майна , посилення протипожежного захисту у весняно-літній період 2018 року
НАКАЗУЮ:
- Інженеру з охорони праці Рубель А.В., заступнику директора з господарської роботи Пшеничному В.І.:
- 1. Проаналізувати стан протипожежного захисту колегіуму та у разі потреби вжити заходів щодо усунення порушень вимог пожежної безпеки, до 12.04.18.
- 2. Забезпечити виконання нормативно-правових актів з охорони праці, відповідних приписів органів державного нагляду за охороною праці та пожежної безпеки, виконання заходів з попередження пожеж та безперебійної роботи колегіуму у весняно-літній період.
- 3. Активізувати просвітницько-роз’яснювальну роботу серед учасників освітнього процесу з питань поводження в надзвичайних ситуаціях.
- 4. Посилити адміністративні заходи впливу на осіб, які допускають серйозні недоліки в організації роботи з питань виконання вимог щодо безпечної життєдіяльності колегіуму.
- 5. Перевірити доступність пожежних колодязів, до 14.08.18.
- Заступнику директора з навчально-виховної роботи Мазур О.М., заступнику директора з господарської роботи Пшеничному В.І.:
- 1. Здійснювати постійний зв’язок з відповідними службами з питань пожежної безпеки та запобігання травматизму серед учасників освітнього процесу.
- 2. Спланувати та провести з учасниками освітнього процесу позапланове відпрацювання практичних дій згідно з планом евакуації на випадок виникнення пожежі.
- 3. Надати до 05.04.18 в управління освіти інформацію про дату проведення відпрацювання практичних дій.
- 4. Провести з персоналом відпрацювання практичних дій згідно з планом евакуації людей на випадок виникнення пожежі.
- 5. Сприяти підготовці колегіуму до участі у міських змаганнях ДЮП.
- Заступнику директора з господарської роботи Пшеничному В.І.:
- 1. При підготовці до весняно-літнього періоду привести в належний стан електромережі та електрообладнання, технологічне обладнання.
- 2.Забезпечити приміщення необхідною кількістю первинних засобів пожежогасіння, перевірити вогнегасники.
- 3. Перевірити шляхи евакуації учасників освітнього процесу на випадок надзвичайних ситуацій, до 12.04.18.
- 4. Поновити повідомлення про місце знаходження ключів від запасних виходів, до 10.04.18.
- 5. Перевірити наявність і справність світильників «вихід» на шляхах евакуації, до 12.04.18.
- 6. За необхідності поновити плани евакуації на випадок надзвичайних ситуацій, до 12.04.18.
- 7. Провести позапланові протипожежні інструктажі з працівниками, які задіяні на роботах з підвищеною небезпекою, до 14.04.18.
- 8. Перевірити справність люків горища, позначити місце знаходження ключів, до 12.04.18.
- 9. Перевірити сирену оповіщення населення, роботу радіоточок, до 14.04.18.
- 10. Не допускати накопичення горючих сміттєзвалищ та території колегіуму та прилеглій території. Забезпечити систематичне вивезення сміття.
- 11. Здійснити своєчасну закупівлю протипожежного обладнання та інвентарю згідно з кошторисними призначеннями, до 20.06.18.
- 12. Забезпечити держповірку діелектричних рукавиць, ботів, до 01.06.18.
- 13. Забезпечити обстеження вентканалів, до 28.05.18.
- 14. Забезпечити перезарядку вогнегасників, до 01.07.18.
- 15. Забезпечити проведення вимірів контурів заземлення, до 01.08.18.
- 16. Заключити угоду на послуги з просочення конструкцій покрівлі, до 01.06.18.
- 17. Забезпечити проведення поточного ремонту сходів центрального входу, до 01.08.18.
- 18. Забезпечити проведення поточного ремонту системи освітлення, до 20.06.18.
- 19. Провести поточний ремонт (заміну) дверних блоків, до 01..06.18.
- Інженеру з охорони праці Рубель А.В.:
- 1. Здійснювати контроль за недопущення до експлуатації несправних приладів освітлення та електронагрівальних приладів.
- 2. Перевірити наявність та відповідність планів евакуації на випадок надзвичайних ситуацій, до 06.04.18.
- 3. Постійно тримати на контролі питання пожежної безпеки та виконання приписів контролюючих органів.
- 4. Вжити заходів щодо унеможливлення виникнення небезпек від будівлі, яка належить Ірпеньському університету фіскальної служби, квітень.
- 5. Проконтролювати якість ведення журналів огляду вогнегасників, наявність та відповідність позначок про місце знаходження вогнегасників. 12.04.18.
- Краснолюдській С.А., оприлюднити даний наказ на сайті колегіуму.
- Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Директор |
|
Н. Г. Полівода |