Посилення протипожежного захисту колегіуму у весняно-літній період 2018 року

Посилення протипожежного захисту колегіуму у весняно-літній період 2018 року

Посилення протипожежного захисту колегіуму у весняно-літній період 2018 року

Управління освіти Житомирської міської ради

Житомирський міський колегіум

НАКАЗ

30.03.2018р.

                

Житомир

№ _______

Про посилення протипожежного захисту колегіуму у весняно-літній період 2018 року

 

На виконання Законів України «Про охорону праці», «Про пожежну безпеку», наказу управління освіти Житомирської міської ради від 29.03.2018р. № 119 «Про посилення протипожежного захисту закладів освіти у весняно-літній період 2018 року» та з метою дотримання і забезпечення безпечних умов перебування для учасників освітнього процесу в колегіумі, збереження майна , посилення протипожежного захисту у весняно-літній період 2018 року

НАКАЗУЮ:

  1. Інженеру з охорони праці Рубель А.В., заступнику директора з господарської роботи Пшеничному В.І.:
    1. 1. Проаналізувати стан протипожежного захисту колегіуму та у разі потреби вжити заходів щодо усунення порушень вимог пожежної безпеки, до 12.04.18.
    2. 2. Забезпечити виконання нормативно-правових актів з охорони праці, відповідних приписів органів державного нагляду за охороною праці та пожежної безпеки, виконання заходів з попередження пожеж та безперебійної роботи колегіуму у весняно-літній період.
    3. 3. Активізувати просвітницько-роз’яснювальну роботу серед учасників освітнього процесу з питань поводження в надзвичайних ситуаціях.
    4. 4. Посилити адміністративні заходи впливу на осіб, які допускають серйозні недоліки в організації роботи з питань виконання вимог щодо безпечної життєдіяльності колегіуму.
    5. 5. Перевірити доступність пожежних колодязів, до 14.08.18.
  2. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Мазур О.М., заступнику директора з господарської роботи Пшеничному В.І.:
    1. 1. Здійснювати постійний зв’язок з відповідними службами з питань пожежної безпеки та запобігання травматизму серед учасників освітнього процесу.
    2. 2. Спланувати та провести з учасниками освітнього процесу позапланове відпрацювання практичних дій згідно з планом евакуації на випадок виникнення пожежі.
    3. 3. Надати до 05.04.18 в управління освіти інформацію про дату проведення відпрацювання практичних дій.
    4. 4. Провести з персоналом відпрацювання практичних дій згідно з планом евакуації людей на випадок виникнення пожежі.
    5.  5. Сприяти підготовці колегіуму до участі у міських змаганнях ДЮП.
  3. Заступнику директора з господарської роботи Пшеничному В.І.:
    1. 1. При підготовці до весняно-літнього періоду привести в належний стан електромережі та електрообладнання, технологічне обладнання.
    2. 2.Забезпечити приміщення необхідною кількістю первинних засобів пожежогасіння, перевірити вогнегасники.
    3. 3. Перевірити шляхи евакуації учасників освітнього процесу на випадок надзвичайних ситуацій, до 12.04.18.
    4. 4. Поновити повідомлення про місце знаходження ключів від запасних виходів, до 10.04.18.
    5. 5. Перевірити наявність і справність світильників «вихід» на шляхах евакуації, до 12.04.18.
    6. 6. За необхідності поновити плани евакуації на випадок надзвичайних ситуацій, до 12.04.18.
    7. 7. Провести позапланові протипожежні інструктажі з працівниками, які задіяні на роботах з підвищеною небезпекою, до 14.04.18.
    8. 8. Перевірити справність люків горища, позначити місце знаходження ключів, до 12.04.18. 
    9. 9. Перевірити сирену оповіщення населення, роботу радіоточок, до 14.04.18.
    10. 10. Не допускати накопичення горючих сміттєзвалищ та території колегіуму та прилеглій території. Забезпечити систематичне вивезення сміття.
    11. 11. Здійснити своєчасну закупівлю протипожежного обладнання та інвентарю згідно з кошторисними призначеннями, до 20.06.18.
    12. 12. Забезпечити держповірку діелектричних рукавиць, ботів, до 01.06.18.
    13. 13. Забезпечити обстеження вентканалів, до 28.05.18.
    14. 14. Забезпечити перезарядку вогнегасників, до 01.07.18.
    15. 15. Забезпечити проведення вимірів контурів заземлення, до 01.08.18.
    16. 16. Заключити угоду на послуги з просочення конструкцій покрівлі, до 01.06.18.
    17. 17. Забезпечити проведення поточного ремонту сходів центрального входу, до 01.08.18.
    18. 18. Забезпечити проведення поточного ремонту системи освітлення, до 20.06.18.
    19. 19. Провести поточний ремонт (заміну) дверних блоків, до 01..06.18.
  4. Інженеру з охорони праці Рубель А.В.:
    1. 1. Здійснювати контроль за недопущення до експлуатації несправних приладів освітлення та електронагрівальних приладів.
    2. 2. Перевірити наявність та відповідність планів евакуації на випадок надзвичайних ситуацій, до 06.04.18.
    3. 3. Постійно тримати на контролі питання пожежної безпеки та виконання приписів контролюючих органів.
    4. 4. Вжити заходів щодо унеможливлення виникнення небезпек від будівлі, яка належить Ірпеньському  університету фіскальної служби, квітень.
    5. 5. Проконтролювати якість ведення журналів огляду вогнегасників, наявність та відповідність позначок про місце знаходження вогнегасників. 12.04.18.
  5. Краснолюдській С.А., оприлюднити даний наказ на сайті колегіуму.
  6. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор

 

 

Н. Г. Полівода

Навігація