Правила поведінки в ситуації конфлікту

Правила поведінки в ситуації конфлікту
- Вирішуй проблему в теперішньому часі, не згадуючи про минулі образи і конфлікти.
- Будь відкритим у спілкуванні, доброзичливим, прагни до створення клімату взаємної довіри.
- Спробуй поставити себе на місце опонента.
- Не говори образливих слів, не вживай негативних епітетів.
- Висловлюй і аргументуй свої наміри і плани у випадку незадоволення вимог ( Але ні в якому разі не погрожуй!).
- Будь готовим подолати самолюбство, амбіції, визнати власну неправоту в тих чи інших питаннях і позиціях
Пам’ятай: в конфлікті завжди винні обидві сторони
На примирення йде той, хто моральніший, мудріший, сильніший духом.
Вибір залишається за тобою!
Будь позитивним!
Рахуй свої удачі!
Хвали себе!
Говори компліменти!
Вчись терпіти і прощати.
Виглядай добре!
Роби справи по черзі.
При підготовці матеріалу використані інтернет-ресурси.
Матеріал підготувала практичний психолог
колегіуму Сторожук Ірина Миколаївна
онлайн-консультації з 10.00 до 13.00
ел. адреса storozhukirini29@gmail.com