Правила поведінки в ситуації конфлікту

Правила поведінки в ситуації конфлікту

Правила  поведінки в ситуації конфлікту

Правила  поведінки в ситуації конфлікту

  • Вирішуй проблему в теперішньому часі, не згадуючи про минулі образи і конфлікти.
  • Будь відкритим у спілкуванні, доброзичливим,  прагни до створення клімату взаємної довіри.
  • Спробуй  поставити себе на  місце опонента.
  • Не говори образливих слів, не вживай негативних епітетів.
  • Висловлюй і аргументуй свої наміри і плани у випадку незадоволення вимог ( Але ні в якому разі не погрожуй!).
  • Будь готовим подолати самолюбство, амбіції, визнати власну неправоту в тих чи інших питаннях і позиціях

Пам’ятай: в конфлікті завжди винні обидві сторони

На примирення йде той, хто моральніший, мудріший, сильніший духом.

Вибір залишається за тобою!

 

 

Будь позитивним!

Рахуй свої удачі!

Хвали себе!

Говори компліменти!

Вчись терпіти і прощати.

Виглядай добре!

Роби справи по черзі.

 

При підготовці матеріалу використані інтернет-ресурси.

                                                                                Матеріал підготувала практичний психолог

                                                                                колегіуму Сторожук Ірина Миколаївна

                                                                                онлайн-консультації з 10.00 до 13.00

                                                                                ел. адреса storozhukirini29@gmail.com

 

Навігація