Ранкова зустріч "Для чого ми проводимо вимірювання."

Ранкова зустріч "Для чого ми проводимо вимірювання."

Ранкова зустріч

Ранкова зустріч

                                                        Автор Мирошник Т.В., учитель початкових класів

Тема: Для чого ми проводимо вимірювання. Пристрої для вимірювання.

Мета: Ознайомити дітей з поняттям «вимірювання»; з різними вимірювальними пристроями. Вчити порівнювати розміри, вагу предметів за допомогою вимірювання. Створювати позитивний емоційний настрій, почуття згуртованості, вміння співпрацювати, взаємодіяти.

Обладнання: башточки лего, вимірювальні пристрої, муляжі овочів, малюнки з відбитками ноги, олівці, фломастери, клубочки ниток.

І.  Вітання

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєте ви і бажаю вам я!

Хай плещуть долоньки,

Хай тупають ніжки.

Кивають голівки,

І сяють усмішки.

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєте ви і бажаю вам я!

 

  • Дайте руку тому, хто справа.
  • Дайте руку тому, хто зліва.
  • Скажіть один одному на вушко побажання на день.
  • Погладьте по голівці один одного.
  • Покажіть, з яким настроєм ви прийшли сьогодні до школи. (Діти викладають настрій цеглинками лего)

ІІ. Щоденні новини

  • Яке сьогодні число?
  • Яке число буде завтра?
  • Який місяць?
  • Який день тижня?
  • Який день тижня був вчора? Який буде завтра?
  • Завдяки чому ми знаємо, яке число, місяць, день тижня? (Завдяки календарю)
  • Чим ми ще користуємося, вимірюючи час? Відгадайте загадку:

Ніг нема, а ходжу,
Рота нема, а скажу,
Коли обідати, коли спати,
Коли роботу починати
.

  • Правильно, годинником.
  • Яка сьогодні погода? Який стан неба? Чи є опади? Холодно чи тепло?
  • Чим ми вимірюємо температуру повітря?

ІІІ. Обмін інформацією

  • Як ви думаєте, для чого люди роблять вимірювання?
  • Для того, щоб дізнатися якомога більше про певні предмети чи явища, з’ясувати форму предмета, розмір, вагу, температуру тощо.
  • Які прилади для вимірювання ви знаєте? (Демонстрація приладів)
  • Що ними вимірюють?
  • Які вимірювальні прилади ми використовуємо вдома? (Газові лічильники, електролічильники, лічильники для вимірювання води та інші)
  • До чого спонукають людей ці прилади? (Заощаджувати природні багатства та гроші)
  • Відгадайте загадку:

Порахує сантиметри,

А як треба – міліметри!

Рівно лінії проводить,

З олівцем за ручку ходить. (Лінійка)

-Що ми вимірюємо за допомогою лінійки?

І\/. Крісло автора

Учень розповідає, які вимірювання він проводив за допомогою лінійки (виміряв довжину і ширину Букваря, пенала тощо. Зробив висновок, що вимірювання лінійкою допомагає порівняти розмір предметів)

\/. Групова робота

  • Як ви думаєте, за допомогою лего ми можемо щось виміряти?

Діти об’єднуються в групи залежно від кольору цеглинки, яка зверху на башточці.

Виконують завдання в групах.

 

  1. Побудуй вежу
  2. Побудувати вежу за 15 секунд.                                         
  • Порахуйте, скільки цеглинок у вашій вежі.
  • Яка вежа найвища? Яка найнижча?

 

  1. Вимірювання висоти і ширини будинків. Порівняння їх за висотою і шириною

Кожна група отримує малюнок будинку певної висоти.

  • Прикладаючи цеглинки, виміряйте висоту будинку. Виміряйте ширину будинку.
  • В якої групи будинок найвищий? Скільки цеглинок вмістилося у висоту?
  • В якої групи будинок найнижчий? Скільки цеглинок вмістилося у висоту?
  • В кого будинки однакові за висотою?
  • Скільки цеглинок вмістилося у ширину? (Кожна група відповідає)
  • Що ви можете сказати про ширину будинків? (однакові)
  1. Вимірювання маси

В кожної групи на столі терези та муляжі овочів. Діти зважують овочі.

  • Що важче?
  • Що легше?
  • Що важить однаково?
  1. Вимірювання лінійкою розміру ноги

В кожної дитини заздалегідь підготовлений малюнок відбитку своєї ноги.

  • Виміряйте лінійкою довжину відбитка на малюнку. Це буде розмір вашої ноги в сантиметрах.

\/. Творча робота

  1. Чарівні перетворення.

Діти перетворюють малюнок відбитка на різні предмети за власним задумом.

  1. Виставка робіт

 

\/І. Рефлексія. Клубочок вражень

Клубок ниток передається від одного учасника групи до іншого, розмотуючи нитку. Діти діляться враженнями від зустрічі.

  • То що таке вимірювання? (Це метод дослідження, який допомагає людині пізнавати навколишній світ)
  • Покажіть свій настрій.

 

Навігація